מכתב הנהת הכפר וביה"ס להורים ותלמידים עקב מצב הביטחיני

בימים אלה חשוב לקיים את כל כללי הביטחון והבטיחות, בהתאם להוראות של פיקוד העורף. כללי הבטיחות נועדו לשמור על חייכם, לכן חשוב לדעת מה עושים בעת אזעקה בכל מצב אפשרי.

להורי ותלמידי בית הספר ע"ש יוענה זבוטינסקי.   

החל משעות המוקדמות של הלילה אנו מתמודדים עם ירי לעבר ישראל ולא ברור כיצד יתפתחו הדברים ומתי יסתיימו. האזעקות נשמעו ביישובים שונים .

בימים אלה חשוב לקיים את כל כללי הביטחון והבטיחות, בהתאם להוראות של פיקוד העורף. כללי הבטיחות נועדו לשמור על חייכם, לכן חשוב לדעת מה עושים בעת אזעקה בכל מצב אפשרי.

לאור ההנחיות לא מתקיימים לימודים ביוענה ז'בוטינסקי.

נחזור ללימודים רק כשנקבל הודעה על חזרה לשגרה .

להלן הנחיות למצב חירום.

  1. בבית – בהישמע אות האזעקה יש להיכנס למקלט או לכל מרחב מוגן בהליכה מהירה וזהירה תוך זמן הנקבע על ידי פיקוד העורף (למשל, חדר המדרגות או מיגונית ברחוב העיר) ולהישאר במקום עד סוף האירוע. בימים אלה רצוי לא להתרחק מהבית/מרחב מוגן.
  1. בזמן ההסעה– בהישמע אות האזעקה יש לצאת מהאוטובוס/מכונית, להתרחק מכלי הרכב למרחק של לפחות 50 מטר, לשכב על האדמה ולכסות את הראש באמצעות הידיים. יש להישאר במקום עד סוף האירוע ובזמן ההפוגה יש להתפנות למרחב מוגן הקרוב.
  1. בזמן ההמצאות ברחוב– בהישמע אות האזעקה יש להיכנס למקלט או לכל מרחב מוגן בהליכה מהירה וזהירה תוך זמן הנקבע על ידי פיקוד העורף לכל מקלט/מרחב מוגן הקרוב. אם אין בקרבת המקום מרחב מוג, יש לכנס לכל מבנה מקורה, להיצמד לקיר הרחוק ביותר מהחלונות או לעלות לחדר המדרגות ולהישאר במקום עד סוף האירוע. בזמן ההפוגה יש להתפנות למקלט/מרחב מוגן.
  1. ברגע הזה אנו נערכים ללמידה מרחוק. הנחיות יפורסמו בקרוב.
  1. ילדים או הורים שמוצאים עצמם במצב של חרדה או מצוקה מכל סוג שהוא מוזמנים לפנות להנהלת הכפר או ליועצות והצוות החינוכי – אנו נעשה הכל לתת מענה ולסייע.

אנו מקווים, שהסבב הנוכחי יסתיים בקרוב ואנו נחזור למערך למידה רגילה.

שמרו ל עצמכם, להתראות בבית ספרנו.

הנהלת הכפר וביה"ס

מצ"ב מכתב של משרד החינוך להורים נוכח המצב הביטחוני:

ידיעות נוספות

אליפות הסייבר הישראלית תשע''ט

3 באפריל 2019

עדכון מתחרות סייבר! לאחר שמונה שעות של קרב עיקש ומתיש של אסטרטגיות לוגיקה וחשיבה, נבחרת יוענה המיוצגת לידי תלמידי יא5 סיימה בגמר תחרות הסייבר הארצי במקום 13 המכובד מאוד. התחרות

ב-7/3/19 תלמידי מגמות הטכנולוגיות הצטרפו למסלול השוחרות של חיל הטכנולוגיה והאחזקה

8 במרץ 2019

ב-7/3/19 תלמידי יוענה ז'בוטינסקי במגמות הטכנולוגיות הצטרפו למסלול השוחרות של חיל הטכנולוגיה והאחזקה.ביחד עם מפקדי החיל יגיעו לדיפלומת הנדסאי במקצועם הטכנולוגי ומשם ימשיכו לכבוש פסגות נוספות בהמשך שירותם הצבאי וחייהם