דבר מנהלת ביה"ס

מנהלת בית ספר

בית הספר עתיד ע"ש יוענה ז'בוטינסקי – דבר המנהלת

 

ביה"ס עתיד ע"ש יוענה ז'בוטינסקי הוא בעל מסורת מפוארת וארוכת שנים המונה כ – 980 תלמידים מכיתות ז' – יב' ומכללה טכנולוגית. בית הספר קולט בני נוער כבר משלב העלייה ארצה, תוך תמיכה בתלמידים, ליווי לאורך הדרך והשרשת השייכות למדינה בהם בצורה הטובה ביותר.

בנוסף לכך, ביה"ס קולט גם נוער ישראלי ממשפחות 'ותיקות'. הרי כולנו הגענו לכאן ממקום זה או אחר והשילוב בין הנוער ה'צבר' לבין העולים יוצר חוויה לימודית ואווירה ייחודית אשר תורמות רבות לשני הצדדים. הצוות החינוכי שואף לממש את מלוא הפוטנציאל שטמון בכל בתלמיד ובכל תלמידה, הן בתחום הלימודי והן בתחום החברתי, מבלי לוותר על הערכים ובזכות עבודה יסודית זו של צוות ביה"ס, אנו מגיעים לאחוזי גיוס לצה"ל ואחוזי זכאות לתעודת בגרות משמעותיים.

 

בית הספר שם דגש מרכזי על קידום מקצועות המדעים: ביולוגיה, פיזיקה, כימיה וחקלאות וכל תלמידי בית הספר לוקחים חלק בעבודה במשק חקלאי. בנוסף, מתקיימים לימודי אמנות וציור בכל שכבות הגיל וברמה גבוהה.

מעבר לכך, חשוב לציין כי בית הספר שם דגש על היבטים נוספים:
   • רכישת מקצוע משמעותי לחיים המבוסס על טכנולוגיות חדשניות.
   • ההישגים הלימודיים לכל אורך שנות הלימודים.
   • התרומה לקהילה/מעורבות חברתית.
   • הגיוס לשירות משמעותי בצה"ל ועידוד תלמידים למסלולי קצונה או התנדבות לשרות לאומי.

 

בית הספר משקיע משאבים ואמצעים רבים על מנת לשמור על מצוינות ההוראה של מוריו. תכניות הלימודים מתעדכנות באופן שוטף ואנו גאים ברמת ההוראה הגבוהה והמתקדמת שלנו. תכנית ההוראה של בית הספר מכינה את בוגריו להשתלבות והמשך לימודים באוניברסיטאות, מכללות טכנולוגיות ויחידות מובחרות של צה"ל. בוגרי בית הספר לאורך השנים ממלאים תפקידים רבים ומגוונים באקדמיה, במגזר הפרטי והציבורי ובתעשיות שונות.
סגל ההוראה מורכב מאנשי המקצוע המובילים בתחום המחקר המדעי, מהנדסים למקצועות חשמל, אלקטרוניקה ומכטרוניקה, ומורים מהטובים ביותר המובילים חינוך במאה ה- 21.

אני מזמינה אתכם להיות חלק מחוויית לימודית ייחודית ב"עתיד" יוענה ז'בוטינסקי.

 

ורוניקה קופר

מנהלת בית הספר